lördag 2 augusti 2008

would i lie to you baby ?

yepp its' me again, hey everybody!


igår som sagt drog jag med familjen ner till stan , gick till marjostuen först det e typ som "östermalm" i sthlm såg TRE stk mullater som va otroligt snygga damn sånt skulle aldrig hända nere i lkpg haha :) vi kolla runt lite och sådär så köpte jag och sis en ass snygg festblus från zara båda köpte likadana haha systrar va vi ju tvugna att va (: sen gick vi in på carlings och vi blev kära i två par jeans jackor sis en levis och jag en lee , ville ha levis också men fanns inte i min storlek bummer :( men men nöjd med köpet iaf! på tisdag lr onsdag ska vi ner till stan igen och majorstuen igen så får bli mer shopping då najs! sen när vi kom hem drog vi ner och träna en timme härligt va det :) sen fick vi lust på sushi okej många av er tänker nu dom tränar sen äter sushi? men sushi är faktiskt jätte NYTTIGT hehe men vi fick lust på sushi bara för vi såg en mullat som stog utanför och skulle köpa sushi och han va inte en mullat som helst han va DEN SNYGGASTE mullaten ever ? it's true alltså jag har sett otroligt snygga mullater men den här knäckte allt och alla , han hade världens leende skit snygg kropp och skit snygg rumpa (stort plus) och han va rakad och han flörta med oss damn killen va perfekt ! he was a real Mcdreamy :) sen kom vi hem med sushi och kollade på film m. mami&papi som hette trade skit bra film faktiskt väldigt gripande och sorlig men mkt bra rekomenderar starkt! sen däcka vi allihopa and god night! Idag har jag jobbat lite sen kom jag hem och däcka .. nu sitter jag och softar och tänker lite på olika saker som ibland faktiskt måste ta itu med fast man igentligen inte vill.. men men nu är det sommar så det där får vänta! Idag ska vi ut och festa ute på byn NAJS! ska bli skönt att inte tänka på att jag vill hem hela tiden och bara dansa och dricka och ha det kul..fast kommer nog tänka mkt på mina tjejer :) men men !
karolina är hos sina kusiner for now hoppas hon kmr hem snart och loggar in på msn för jag vill verkligen prata med henne haha blir galen snart har så mkt att berätta :) men aja nu ska vi äta iaf . . Jag skriver senare later babes!


xoxo , lilliiss

Inga kommentarer: