fredag 1 augusti 2008

när du inte orkar längre , så ska jag orka för två.

hellow people!


idag har jag vart uppe sen typ 8 och kollat på film , nu ska jag äta frulle för jag blev hungrig nu efter hundra timmar .. och jo jag har fortsatt inte kunnat få pappa att låta mig åka hem tidigare så jag pratar fortfarande inte med han och kommer inte göra förens han låter mig åka hem, man kan ju inte tvinga någon att stanna någonstans? det är inte så att jag inte vill vara här hos sis det vill jag alltid , men jag saknar mina vänner för mkt , jag vill också kunna ha kul med mina vänner på sommarn det vill ju alla ? aja vill inte prata om det mer blir bara lessen och arg! Igår tränade jag och sis på JIMU va ass skönt :) idag blir det träning igen ska nog träna varje dag och ibland 2 ggr om dan ska bli jävligt skönt! Idag ska vi på stan hela familjen får se om jag shoppar något nytt .. i förigår shoppa jag en kappa modström skit snygg :) as nöjd blev jag .. men nu ska jag iaf dra och äta frulle sen fixa mig :) ha en bra dag idag :) hoppas vädret e fint i lkpg för här e den sisådär idag :( tråkigt för det har vart fint väder ass länge nu men nu börjar det sämra sig.. aja later!

saknar min karolina <3


puss & kram / lillis

Inga kommentarer: