tisdag 12 augusti 2008

i had a dream about you..



tjabbaa!

okej verkar som bara jag skriver på denna blogg? KAROLINA min vän vart har du tagit vägen?
wepp , idag har jag vart på stan med min kära familia .. köpte lite grejor som t.ex ett gult linne från fillipa K och ett par beiga shorts från Tiger of Sweden på affären Soda och sen hittade jag en skit snygg t-shirt som är svartvitrosa på Carling ass snygg och en randig linne/tshirt som är grå/vit lite somrig sådär också från Carlings :) och så köpte jag en t-shirt som e såå jävla snygg! en vit med en mönstrad liten mullat unge alltså den e så jävla snygg går inte att förklara den kom från en cool liten butik med massor lite udda märkeskläder ! Sen köpte jag en ny borste för jag ska köpa en ny rouge och en kräm till kroppen från Body Shop! Och det sista det fick jag av mami&papi ett par nya solglasögon från Burberry skit snygga pilot inspereade såklart, för mina gucci gick sönder häromdan men ska fixa dom imorn hehe :) ni ska få en bild på mina solglasögon riktig snygga blev helt kära i dom när jag såg dom hehe TACK MAMI&PAPI <3 imorn ska vi in till stan igen blir nog att köpa en ny rouge och kanske ett par skor eller och en sån kortjacka får se vad vi hittar :) ska på stan igen på torsdag och sen äta på resturang och sen fredag blir det att åka HEM för att träffa alla mina älsklingar :) åh va härlig känsla jag får! well är väldigt nöjd med todays shopping hoppas jag hittar mer imorn :) well well nu ska jag dra och kolla film lr nåt..later!

snygga visst? :)

xoxo / lillis

Inga kommentarer: