måndag 11 augusti 2008

oh that feeling makes me trumble..

haaaaaaaallu!


länge sedan ..yes i know har inte orkat att skriva av mig dom senaste dagarna har haft mkt att göra och tänka på.. som sagt så åker jag hem på fredag åååh vad jag längtar! Men på något sett inte för jag kommer sakna min syster så jääävlaaa mkt! Har blivit van att sova vid henne och se henne varje dag åh ush att inte få göra det kommer bli så jävla svårt:( och det andra är att min bästa vän ska ha sin 18års födelsedagsfest den 16 på lördag och en av mina närmaste vänner sanna ska ha sin avskedsfest samma dag :( kan ni fatta? jag vill ju såklart inte välja jag vill ju vara på båådaa tvåå!!! ååh blir så lessen:( fan har ingen aning om vad jag ska göra.. vill bara försvinna för ett tag där ist..:( men men det får jag deala med när jag kommer hem!! BUMMER!
aa dom senaste dagarna har jag inte gjort mkt mer än tränat massor.. för vädret har vart skit fult! men imorn däremot ska vi spendera hela dagen ute på stan i grunnelloka och sen vidare till stora stan och sen majostuen :) ska shopping för min del ifall jag hittar :) hoppas det vill shoppa massor innan jag åker hem! åh men nu ska jag dra mig vidare och gå och träna med min älskade syster... :) later!


somethings are just not meant to be...



xoxo / liilliiss

Inga kommentarer: