måndag 4 augusti 2008

Love is a weet misery

halluu ..

idag mår jag inget vidare , är trött arg och lessen och har absolute vaknat på hel fel sida ,
det ända jag vill just nu är att få åka hem och vara med mina vänner som jag saknar som in i helvete! Jag vill inte vara här med och absolute inte vara här tillls den 18 men vissa personer verkar inte förstå det riktigt! ÅHHH gör mig riktigt irriterad! Det ända som jag längtar tills i veckan är torsdagen för då kommer marcella hit till norge och hon ska sova hos mig en dag åh gud va härligt äntligen får man träffa henne och få prata ut massor med grejer med henne härlig känsla får jag :) åh något jag inte längtar tills är den 6 för då fyller lambi år och jag får inte vara hemma och fira hans 18 års dag :( bummer! men jag hoppas han får en underbar dag det förtjänar han lätt :) well well saknar karolina väldigt mkt också önskar hon kom också och sanna shit hon flyttar snart jag vill inte äns tänka tanken har försökt att undvika den tanken hela sommarn men fuck va den kommer upp hela tiden , åh vill inte att den 28 ska komma :( förbannar den dan! oh fuck no sen kommer den 16 också då jag får vara någonstans jag inte vill vara ist för att få vara hemma med mina tjejer .. gud vad jag får lust att slå nån!
det känns som om den här sommarn har inte vart min sommar helt.. det ända va grekland som va helt underbart! men resten av sommarn ..aja det finns lite kvar av sommarn får väl hoppas att den e bättre! well well nu ska jag dra och äta sen blir det nog att gå ner och träna .. later!


i really need a hero right now..


puss&kram, lillis

Inga kommentarer: