fredag 8 augusti 2008

080808 tufft !

hellow!

länge sedan yepp yepp, har inte orkat skriva dom senaste dagarna och det har nog inte min vän karolina heller.. fan saknar snutten , men snart ses vi :) igårdagen va helt underbar för min vän marcella kom hit till norge och hon sov över hos mig hehe vi satt ute på sis terass och myste och snacka snacka snacka om preciis allting! det va ingenting vi inte snackade om hehe riktigt härligt :) så himla tur att det finns såna vänner som marcella! älskar snutten! Vi satt båda och önskade att sanna hade vart med också men hon va i våra tankar hela tiden iaf hehe och så snacka vi mkt om henne om hennes flyttning som är såå jävla jobbigt att tänka på :/ kommer kännas tomt utan får fjärde rastalover hehe.. aaaaaaaaw idag har jag reggae låten one by one låten heeela tiden i min hjärna ... fan vad jag saknar mitt rastapeople hemma i chile ååh längtar dit! Hoppas jag får träffa marcella mer snart :) längtar redan till våra mysdagar hehe! nu ska jag nog dra mig och chilla lite med sis.. eller musik... something is not right!



sometimes i just want to never wake up..


< 3 / liilliis

Inga kommentarer: