tisdag 5 augusti 2008

saknaden blir bara större och större för varje dag som går..

hellu pepz!

idag är jag på bättre humör.. eller ganska bättre humör för snart kommer marcella hit :) sitter och snackar med sannie på msn nu , fan vad jag kommer sakna denna ungen:( jag vill verkligen bara hem och umgås med henne och ha kul med henne innan hon flyttar :/ fan också! kommer inte ha alls många dagar att spendera med henne kvar ju jävla skit! åh nu blir jag arg igen..
men men igår snackade jag med min älskade kusse fan vad han får mig på bra humör älskar honom :) idag ska vi på stan igen får se om ja shoppar några grejer till.. har tänkt att slösa lite här iaf restne hemma kanske :) annars slösar ja nog allting här haha.. men nu ska jag dra mig och dusha och fixa mig sen åker vi.. later!


it's amazing how you speak right in to my heart and make me weak with just one word..



xoxo, lilliiss

Inga kommentarer: